رئیس اداره : سعیده فخاریان |
وظایف اداره و اختیارات :
· برنامه ریزی، نظارت و اداره امور استخدام، انتصاب، ترفیع، ارتقاء، مأموریت، مرخصی، بازنشستگی، بورس تحصیلی، فرصت مطالعاتی و... کارکنان و هیأت علمی.
· تهیه و تنظیم آیین نامه های لازم در خصوص حضور و غیاب، حق مسئولیتها، صدور ابلاغها، تشویق و تنبیه و... و ارائه به مدیریت متبوع.
· نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات و آیین نامههای استخدامی هیأت علمی و غیر هیأت علمی و اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و تهیه آمار پرسنلی.
· بررسی و مطالعه و شناسایی کمبود و مازاد نیروی انسانی دانشگاه و ارائه راهکارهای مطلوب و مناسب به مدیریت متبوع و جذب نیروهای مورد نیاز .
· نظارت و کنترل کیفیت مربوط به حضور و غیاب و اضافه کاری ماهیانه کارکنان .
· صدور احکام حقوقی مربوط به اعضاء هیأت علمی و غیر هیأت علمی ، انجام کار معین و انعقاد قرارداد طرح سربازی .
· نظارت و اجرای امور مربوط به بیمههای قانونی کارکنان و بازنشستگان و نقل و انتقال حق بیمه و کسور بازنشستگی.
· برگزاری و تهیه مقدمات لازم جهت آزمونهای استخدامی دانشگاه براساس مجوز صادره از سوی وزارت متبوع و اعلام نتایج و هماهنگی در خصوص برگزاری مصاحبه های علمی و تخصصی .
· شرکت در جلسات طرح مسیر ارتقاء شغلی ، هیأت اجرایی تشکیلات و امور نیروی انسانی غیر هیأت علمی ، کمیته اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل ، کمیته استخدام دانشگاه و کمیته نقل و انتقال و دیگر جلسات عنداللزوم .
کارشناس مسئول امور کارگزینی (اعضای هیات علمی) علیرضالطفی |
انجام امور کارگزینی (کارکنان رسمی و پیمانی) خانم الهام طاهریان |
||
کارشناس مسئول کارگزینی (اعضای غیر هیات علمی) آقای محمدعلی ارجمند |
انجام امور بازنشستگی خانم عارفه راشدی |
||
انجام امور حضور و غیاب کارکنان آقای مرتضی قوشچی |
کارشناس کارگزینی اعضای هیات علمی الهه برهانی |